Godziny
|
Aktywność dziecka
|
6:00–8:00
|
Przyprowadzenie dzieci do przedszkola.
|
Przywitanie dzieci
|
Poranne zabawy i zajęcia według pomysłów dzieci.
|
8:00–8:20
|
Poranna gimnastyka
|
8:20–8:30
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka i przygotowaniem do śniadania.
|
8:30–8:50
|
Pierwsze śniadanie
|
8:50–9:00
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
9:00–9:50
|
Zajęcia dydaktyczne: ruchowe, muzyczne, taneczne, plastyczne, społeczne, rozwojowe.
|
Wspieranie indywidualnego rozwoju dzieci.
|
Zabawy swobodne
|
9:50–10:00
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
10:00–10:20
|
Drugie śniadanie
|
10:20–10:30
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka (mycie zębów).
|
10:30–12:20
|
Gry i zabawy na powietrzu, spacery (w przypadku nieodpowiedniej pogody – gry i zabawy ruchowe w sali).
|
12:20–12:30
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
12:30–13:00
|
Obiad
|
13:00–13:10
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
13:10–15:20
|
Poobiedni relaks, sen, słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub nagrań, zabawy swobodne.
|
Zajęcia dodatkowe
|
15:20–15.30
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
15:30–16:00
|
Podwieczorek
|
16:00–16:10
|
Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych, związanych
z samoobsługą dziecka.
|
16:10–17:30
|
Rozchodzenie się dzieci, zabawy swobodne.
|